onsdag 1 april 2009

April april

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill.......

Men jag har haft tur =) har inte blivit lurad någongång idag *jippie* jag har klarat mig.

Idag har jag varit hos Greta skulle ta en lång tur i det härliga solskenet men tji fick jag. Vi kom 20 meter från gårdsplan sen slog det tvärnit. Dumma dumma Greta har ju lite humör men idag slog det över så gon blev nästan lite väl farlig. Galoppera på asfalt är mycket kul samt 5 öres vändningar och ALLT var livs farligt. Till slut resulterade det i en STOR häst som stod högt på bakbena tack å lov satt jag inte på just då men jag fick släppa henne så Greta vart lite lös några minuter. Vi ska rida igen på lördag men då kommer matte Linda med så får vi se vad vi ska hitta på med dessa dummheter.

Sen blev det Wp träning på kvällen det gick destå bättre Dino jobbade på kanon fast det var tungt. Glömde tyvärr kameran annars hade det vart kul med lite kort i det fina vädret.

Men imorgon blir det jobbigt igen Dino ska till fru Doktor så vi får se hur det går.

Men nu blir det Fråga Olle

Natti natti till alla

Inga kommentarer: