lördag 18 april 2009

Träning träning

Idag har jag och hundarna haft en riktigt skön dag. Först Wp träning på klubben. Blev en kort DW promenad för Dino. Tassa fick springa av sig inne på banan innan träningen började. Sedan blev det en lång fika i solen tillsammans med allihoppa. Vi hade jätte skönt. Solen sken och det var riktigt skönt ute. Blev mycket prat om både det ena och andra.

Sedan fick jag hålla mig kvar i stan för kl. 15.00 skulle jag hämta Niklas vid tåget vi sen lunchade tillsammans på Sweet Chili vid järntorget. Vi satt och snackade och åt god mat. Såg sedan till att kom hem till mammas lägenhet där han ska bo 1 vecka medans han gör en kortare praktik.

På vögen hem stannde jag och hundarna till i Byrsta skogen för en lång promenad var ute drygt 1 timma. När vi väl kom hem hade jag två trötta och nöjda hundar. Det är ganska skönt att se =)

Självklart kom inte kameran med... klantigt värre men men

Inga kommentarer: