lördag 15 augusti 2009

Trötta hundar och dåligt väder.....

Idag bar det av tidigt in till Örebro för Wp träning men jag var där VÄLDIGT tidigt med flit så hundarna fick springa av sig när jag kom fram. Var ute ca 45 min och gick. Sen lite klicker med Tassa tills alla kom. Då fick Ellen väskan på sig och Tassa fick gå brevid utan nåt ca 30 min promenad och sedan blev det mer träning för dom som hade sele och kedjor jag var mest social och gick och pratade med folk... Mycket trevligt =) Fixade lite grejor på vägen hem bla vägdes Ellen igen och det går åt rätt håll.

DAGENS VIKT: 29,5 KG.

Väl hemma blev det vila för hela slanten både hundar och mig. Men senare blev det ut igen ca 40 min i bra tempo dock i koppel. Men usch vad det regna nu sover vi i soffan. Ellen har legat på min mage hela kvällen =) Jätte mysigt har vi......

Inga kommentarer: