onsdag 27 maj 2009

En gång till idag

Har haft en skön kväll/em. När lilla Atlas åkt åkte jag och Tassa på nya äventyr. In till den stora staden Örebro =P. Ville ha en ny spårsele till Tassa är inte nöjd med de jag har sedan tidigare. Vi hoppade in på Hund och Katt speciallisten på Aspholmen. Hittade en jätte fin i läder med Y-front precis vad jag ville ha. Så den fick det bli plus lite godis så klart =).

Svängde förbi Lågprismagasinet på vägen hem. Köpte klädnypor och band för att göra spår snitslar. Så när detta var klart hemma fick jag med grannen och hennes hund med ut i skogen för att lägga lite spår. Det gick så j***a bra rent utsagt. Tassa har inte spårat sen i höstasoch hon gjorde ett kanon jobb verkligen. Så hon fick gå 2 längre spår medans Harry fick gå 3 nybörjar spår han har ju aldrig gjort detta tidigare. Han var jätte duktig. Efter det fick dom en promenad i skogen oxå med lek och bus.

Sen åkte vi vidare runt lite stannade vid en sjö och rastade hundarna igen dom sprang och lekte för fullt även plaska massor i vattnet. Så nu ligger det en trött Tassa i soffan. Skönt

Nu blir det snart Greys Anatomy för mig. Så en lugn kväll i soffan för oss båda det är skönt =)

4 kommentarer:

Lina sa...

Vad kul med lite shopping... hihi... blev det samma typ av sele som James har?

Kram Lina

Humlan sa...

blev en likadan den var verkligen kanon och det var ett riktigt bra pris för den typen av sele =)

Lina sa...

Ja visst var det ett jättebra pris. Jag blev förvånad faktiskt, annars kan de vara dyra. Skoj, skoj, nu blir det att spåra för hela slanten... ;) James & jag har varit ute vid WP klubben imorse, han har sprungit som en galning, sen gick vi på dw promenad (vår längre sträcka), sen blev det mer springa av och sen lydnad. Och lydnaden var klockren idag. Då blir man glad! :)

Cilla sa...

Skoj att spåret gick så bra! Sånt kan man njuta av länge!!!