söndag 17 maj 2009

Sorg hos flera

Här hemma är jag inte ensam om att vara ledsen och må lite sådär. Tassa har inte uppfört sig som vanligt heller hon bara ligger i soffan eller bakom mina fötter hela tiden. Inte alla så glad och sprallig som tösen brukar vara. Har to.m försökt leka igång henne ute med nya pipleksaken. Något som annars brukar vara jätte kul men nu kanske hon kampar lite och hämtar lekis några gånger men sen är det bra. Hon har lixom inte lust med något just nu. Tur att hon äter iaf.

Hoppas det vänder snart för oss båda.

4 kommentarer:

linda sa...

lider med er ...

Malin sa...

Usch, så hemskt det är. Jag lider oxå med dig o Tassa. Vet hur deppig Stigge var efter att Doris försvann. Och suckandet som kom från Stigge när han såg Doris somna in. Han var med och gick sedan ledsen ut till bilen, precis som jag. Sen tog det en vecka innan han överhuvudtaget åt nånting.

Sköt om er! Kram från oss

krista sa...

Inte är det lätt.Maja letade efter Millan och väntade på henne ute på tomten.Men det har blivit bättre,jag har bara inte tittat på fotona på Millan än men den da´n kommer när man kan minnas allt med glädje och glädjas åt den tiden man hade.Tänker på er.
kram

Cilla sa...

Vi lider med er och tänker på er!!!! Stora kramar från oss här över!