lördag 30 maj 2009

Sol och promenader

Igår em. åkte jag till Stockholm och min lilla syster Malin för att tillbringa helgen där. På kvällen blev det promenad med Tassa runt en liten sjö i närheten och sen blev det god mat och alkohol intag =). Mycket trevligt måste jag säga. Dock vingla världen lite när det var dags för sängen =) men ojoj så kul vi hade.

Idag började vi dagen med lång promenad i solen det var jätte skönt sen gjorde vi oss iordning för att bege oss till Centrum och shopping men Malin visade mig runt och även små pärlor man inte vet om man kommer som turist. Det blev lite shopping mycket gående och mycket god mat och sällskap. Bilder kommer när jag kommer hem.

Nu lagas det mat.
Förrätt: Färsk stekt sparris med hollandaise sås
Huvudrätt: Helstekt fläskfile med kryddig potatis och tzatsiki
Efterrätt: Hemma gjord rabarberpaj med vanilj visp.

Självklart vin och drinkar till allt =)

Ha en kul kväll för det ska jag

Inga kommentarer: