onsdag 27 maj 2009

Jätte glad idag =)

Igår var en riktigt kul och bra dag och den känslan sitter i idag oxå.

Igår var det Wp träning i Örebro, Tassa har dock ingen sele än utan hon får gå med klövjeväskor. Vi gick en lång promenad och alla hundar var jätte duktiga. Vi var dessutom riktigt många. Kul att se att vi blir fler och fler. På dagen hade Tassa dessutom fått en lång promenad oxå så när vi kom hem från träningen på kvällen sov hon gott i soffan. Självklart "syndade" jag och Linda på väg hem. Det blev MAX igen...

Dessutom när vi var på väg hem så hade jag fått ett mobil svar som jag ringde upp det var min chef från Ahlsell som hade ringt. Bara att ringa upp. Han hade riktigt goda nyheter. Jag får börja jobba på måndag JIPPIE. Så skönt äntligen...

Men än så länge har inte denna dag gått särskilt bra. Har tvätt tid men upptäckte att tvättmaskinen är trasig när första tvätten skulle vara färdig. Centrifugeringen har lagt av så ALLA kläder i maskinen var genom blöta. Blir kul att få dom att torka...

Inga kommentarer: