fredag 29 maj 2009

Nya äventyr

Igår blev en riktig vilo dag för hunden jag tror hon behövde det hon sov nästan hela dagen. Så det blev ganska lugnt för mig med.

Var till stallet och red Greta en sväng hon var riktigt duktig faktiskt. Hon kom tom. fram till mig i hagen =) men vi red ut i ca 1 timma hon uppförde sig hela vägen. Den hästen är ju lite speciell annars. Vill hon inte så kan man nästan glöma tanken på att ta sig någonstans över huvudtaget.

Han även med att träffa Tomas en sväng innan han åkte hem till Halmstad och sista rycket i skolan.

På kvällen var det Tupperware party hos stora syster jag var duktig handlade inget faktiskt =). Det bjöds på lite plockmat med hembakt bröd och sedan fika. Min syster kan baka mums vad gott det var.

Men nu bär det snart iväg till Stockholm över helgen. Med lite shopping och umgås med Malin och Niklas. Det ska bli roligt. Så Tassa ska bli storstads hund de närmaste dagarna. Jag kanske hinner blogga något när jag är där vi får se.

Ha en bra helg till alla

Inga kommentarer: