onsdag 18 februari 2009

10 på promenad

Det är faktiskt sant som rubriken låter vi var 10 st på långpromenad idag. Jag med mina 2 prickar sen kom Maria med sina 6 st små hundar. Vi hade jätte skönt och hundarna hade jätte kul. När vi kom hem sov dom LÄNG det var skönt att se. Bilder från promenaden ser ni här nedan. Jag ser inte skillnad på Marias små svarta hårbollar så namn kan jag tyvär inte riktigt ge er.......



I måndags var jag ju på anställnings intervju. Var spännande kan jag lova..... Var där ifrån på ca 20 min så det gick fort. Det gav mig inte mycket att komma dit fick fylla i ett papper och fick lite info jag redan visste. Sen ställde jag några frågor dom inte kunde svara på. Sen var det färdigt. Hittade en sushi krog i Norrköping så jag köpte med mig hem för att äta på kvällen. Jag älskar ju normalt sett sushi men detta smakade usch och lite till. Helt bortkastade pengar *suck*.
När jag satt i bilen på väg hem från norrköping hade jag en tlefon intervju. Det var dessto mer intressant. Dom skulle höra av sig senare i veckan om hur det blir. Spännade =)......
Idag när jag var ute med Maria var Linus här och fixade lite med min dator den har inte mått så bra på sistone. Hoppas det blir lite bättre nu..... Annars måste man införskaffa en ny burk och det orkar jag inte just nu är dessutom ganska nöjd med den jag har nu. Vi får väl se hur det går. Men tack Linus för att du hjälper mig.
Mer info om jobb kommer så fort jag vet något mer..... Eller om ni har ett jobb åt mig säg till bara jag tar nästan allt mot rätt betalning. Jag står lixom i start blocken för att kunna ge mig av när som helst om rätt jobb dyker upp. Fullkomligt avskyr detta att bara gå hemma.........

Idag fick jag dessutom ingen ordning på bilderna ovan men det får gå för denna gång.

2 kommentarer:

Cilla sa...

Ser härligt ut med så många hundar på promenad! Hoppas du hittar ett jobb snart!!!

Anonym sa...

kommer du på wp mötet på lördag 28/2?