onsdag 11 februari 2009

Bild bombs blogg.....

Först massa bilder från lång promenaden idag. Tassa börjar jag tro att hon har varit krokodil i ett tidigare liv. För på nästan alla kort visar hon tänderna och flyger mot Dino, stackarn han får leka byte..... Men ojoj vad kul dom har när jag är ute.......





Sen blev det Wp träning i Örebro på kvällen men först bjöd mammsen på lite mat, tack det var gott precis vad jag behövde. Finns MYCKET mer kort från träningen men kan ju inte ta med alla.

Patrik och Maja


Emma och Zelma

James in action


En ny tjej jag inte har namnet på.

Min pojke kan oxå ibland.
Idag har jag fått flera roliga samtal. Har en tlefon intervju imorgon för ett extra jobb. Bättre än inget. På måndag ska jag på anställnings intervju i Norrköping för ett lager jobb i Norge och på fredag har jag ytterliggare en telefon intervju förr ett Face to face jobb i Norge så nu äntligen händer det grejor......
Kram till er alla

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi... kul med kort från träningen! Lycka till med jobbintervjuerna. Håller tummarna! Kram Lina

Cilla sa...

lycka till med intervjuerna!!! WP är ju stort här i USA, något jag själv inte riktigt är så inne på...

Anonym sa...

Hei Helena
Lykke til med intervjuet idag (fredag) krysser fingrene for deg at det går kjempebra. Trivlig og godt å se deg, Dino og Tassa igjen. Du har noen herlige hunder. Vär stolt av dem. Vi snakkes etterhvert, er det noe vet du hvor vi er!!! Tvi, tvi!!!
Marlen og prikkene