söndag 15 februari 2009

Minus grader kallt och träning

Igår lördag var det Wp träning igen men vi var inte många där bara jag med mina odjur och så kom Magnus och Affe. Var lite kallt ute men efter en lagom promenad fanns det värme i kroppen. Vi turades om med sele och kedjor.

Magnus och Affe i kylan

Tassa ville pussas lite

När vi kom hem låg hon och njöt i solskenet

Idag har jag och odjuren varit på lång promenad krävdes mycket kläder idag oxå men skönt var det vill jag lova. Var ute drygt 1½ timma. Det var strålande sol och flera minus grader ute. Så härligt.


Mitt "gammla" arbete *snyft*



Tassa i snö skogen

Tyckte detta var lite fint

Titta jag kan oxå vara med på kort.
Detta togs på väg ut. Stack till Marieberg för lite kläd shopping. Man vill ju känna sig lite snygg när man ska på arbets intervju. Var ganska lugnt där ute så nu har jag lite nya linnen och snart ny mobil oxå =) det var på tiden ju. Min börjar bli lite skruttig kan man lugnt säga.

Ha en skön kväll =)

Inga kommentarer: