torsdag 26 februari 2009

Inte har det hänt mycket iallafall

Har verkligen inte haft just något att skriva på sista tiden. Alla dagar har sett likadana ut. Jätte tråkigt. Det roligaste som har hänt tidigare denna vecka är att jag äntligen har skaffat en ny mobil telefon *jippie* och jag är så nöjd dessutom. En rosa Samsung.... roligt värre eller hur?

Igår kväll fick jag sällskap på långpromenaden med Dino det var riktigt kul faktiskt för jag går ju nästan alltid själv. Micke ett X sedan många år tebax och vi har dessutom inte setts på jätte länge så det var skoj.

Idag har jag bara sökt jobb och jobb och lite mer jobb ändå. Men har haft en kanon kväll med min mamma och mina 2 systrar och har precis kommit hem. Vi var iväg och köpte hämt mat på Saigon och hyrde Förtrollad. Sedan satt vi hemma hos mamma och mös var så skönt och god mat var det med. Men när jag skulle in till Örebro så fick jag ta tåget min bil var hos doktorn men jag överlevde det oxå. Fast det har varit tuffa dagar utan bil det kan jag lova. Lämnade iväg den redan i söndags och hämtade hem den nu ikväll då det är min stora systers sambo som har lagat den. Så på måndag blir det till att fara till bilbesiktningen för ombesikting på blåa faran. Men nu rullar den på ett tag till förhoppningsvis.

Från vänster
Mamma Eva
Lilla syster Malin
Stora syster Ullis





Lilla syster Malin igen ifrån stora staden Stockholm.








Stora syster Ullis som har varit dålig så länge men som nu mår mycket bättre vilket är jätte skönt.


Tack sytrar och mamma så klart för denna jätte sköna tjej kväll precis vad vi alla behövde tror jag faktiskt.
Ha det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men titta jag hittade en prick-människa till här ute i cybern. Och inte bor du långt från mej ser jag. Jag och mina två prickar bor i Arboga och du får gärna titta in på sidan om du vill. Den är under ombyggnad men du kan alltid titta in i bloggen.. Förresten, hittade hit via Cillas blogg. :)

lew sa...

Nu är det dags att uppdatera bloggen my friend. Du har nämligen blivit utmanad. ;) Gå in på:

http://jaysblue.blogspot.com/2009/03/youre-tagged.html

Ses imorgon?
Kram Lina