lördag 7 februari 2009

Oooops...........

Vet att jag inte skrivit på ett tag men de senaste dagarna har varit ungefär lika danna allihopa. Lång promenader med hundarna och jobb sökande. Är ju inte så kul att läsa samma sak varje dag kanske.....

Men igår bröts mönstret lite....... Men först blev det långpromenad och kameran kom med duktiga jag *L*


Dom kunde sitta fint en kort stund

Men mesta dels sprang dom konstant

Dino skrattandes och tror att han kan flyga han har ju inga tassar i luften


Tassa leker krokodil


Dino fick fly för sitt liv ibland


Men Tassa blev mulad en gång eller två

Sen blev det fest hos mig på kvällen ett gäng tjej kompisar kom hit var tänkt att jag bara skulle dricka vin men ack så fel man kan ha ibland. Blev vodka redbull för hela slanten och ganska mycket oxå. Så idag har jag verkligen inte gjort någonting över huvud taget, bara legat på soffan och slappat. Tyvärr blev inga bilder tagna annars hade det kommit upp lite ifrån festen nedan men jag har ju inte alltid minnet med mig.....

1 kommentar:

Cilla sa...

Hundarnar ser ut att ha haft det riktigt skojsigt på promenaden :)