fredag 13 februari 2009

Kort uppdatering

Ibland blir man lite tossig på folk/företag. Hade en telefon intervju inbokad idag kl 13.00 men ingen ringde då utan efter kl 14 ringer telefon och dom säger att dom inte haft tid/kunnat ringa fattade inte vad hon menade utan vi skulle omboka intervjun till måndag istället. Vi får väl se om dom ringer då.....

Idag träffade jag Sara, Jessica och Evelina på God Smak det "stora" fiket här i Hallsberg blev mycket snack och det var jätte kul att träffa gänget igen. Blev mycket skvaller om allt och alla och om vad som har hänt sedan sist vi sågs. Å det var ju ett tag sedan. Tidigare idag fick jag ett riktigt kul samtal från Stockholm där jag blev inbjuden att komma och bli sminkad dom fixar håret till håret och sedan får man ta kort hos deras proffs fotograf. Gratis. Stora syrran har varit där och tyckte det var jätte kul. Så nu är datum inbokat. Dessutom får jag ta med 2 kompisar och dom behöver inte heller betala. Ser verkligen framemot detta. Få bli lite bortskämd några timmar är ju inte helt fel.

Igiår kom Marlene och Göran hit vi satt och snackade några timmar och jag fick uppdatera min norska förståelse lite. Vi hade mycket trevligt. Marlene och Göran är Dinos uppfödare och dom kommer från Norge. Resten av dan tog jag och hundarna det lugnt på.

Inga kommentarer: