måndag 2 februari 2009

Första dagen som jobblös

Tja alla glad. Idag är första dagen jag inte behöver gå till jobbet känns lite konstigt måste jag säga. Men har iaf fått lite gjort idag. Först fick jag besök imorse av Conny blev lite ficka och en massa snack men det var trevligt. Han dök upp vid 10 tiden och innan det han jag gå till affären, plocka undan, rasta hundarna, dammsuga och hinna ner till tvättstuga och slänga in en maskin. Riktigt duktigt av mig.....

sen blev det LÅNG promenad med hundarna vi var ute 1timma och 45 minuter så idag har jag verkligen nöjda hundar det kan jag lova. Sen har det bara blivit massa jobbsökande framför burken. Avskyr att gå sysslo lös hela dagarna. Har tom. sökt till både norge och skåne bara att hoppas att det blir något.

Igår vart det istället LÅNG sovmorgon i sängen och lite agility träning Tassa börjar bli riktigt duktig men nu ska bara jag hänga med i svängarna =) och det är inte alltid det lättaste kan jag lova.

Samt att igår fick Ullis komma hem från sjukan *jippie* krya på did sister

Inga kommentarer: