lördag 31 januari 2009

Tröttsamt........

Blev inget skrivet igår jag höll nämligen på att somna på soffan igår kväll. Men var iaf på Hindersmässan en kortis jag och en kompis, vi tog ett varv sen var vi nöjda. Köpte ett par svarta lammulls tofflor till stora syster som hon hade beställt. Hon är fortfarande kvar på sjukan så dit blev det sedan. Ajaj vilka smärtor hon har. Tycker så synd om henne jag bara önskar att hon blev bra snart. Sen var jag och Sara till East West Sushi och köpte med oss mat hem. MMMmm det är så gott....... Väl hemma blev det lite vin till och film tittande. Sen bad jag henne nästan att gå bara för jag blev så trött. Så tidigt i säng kan man lugnt säga.
Denna fredag var dessutom min sista på Ahlsell.......... *snyft*

Men idag har det hunnits med lite oxå. Först Wp träning vi drog en lång runda i skogen var riktigt många där idag och det är alltid roligt. Men några minuter innan träningen började rasta jag Dino och Tjoffs gick hans helstryp kedja av. Ajaj så snabbt till att fånga in grabben och självklart hade jag inget extra halsband. Så ett stadskoppel fick rycka in som lite speciall halsband åt han. *suck* det är så typiskt att sådant ska hända.

Så efter träning upp till syster igen på sjukan och hälsa på var där drygt 1 timma. Jag har knappt hunnit dit så kommer även pappa och anna-lena dit. Så blev lite snack. Men idag har dom kanske kommit på varför hon har så ont. Njurbäcken inflammation eller något åt det hållet. Kort och gott en urinvägs infektion som har gått upp till njurarna. Usch Usch. Var först prat om att hon skulle komma hem idag men verkar som om det blir imorgon istället. Hoppas bara att Adde hennes sambo hunnit komma hem tills dess. Han åkte nämligen till Sälen i torsdags.

Men resten av denna kväll händer det inte mycket på. Ska sätta på en film ovh krypa upp soffan och bara ha det skönt. Senare ska jag hämta en kompis på krogen. Det blir allt för idag.

Inga kommentarer: