måndag 5 januari 2009

2 dagar på samma gång.....

Vi kan ju börja med gårdagen......

Jag och några kompisar var å fikade på eftermiddagen vi satt å skvallrade lite och hade en trevlig stund ute. Sen hem till mig med lite tv tittande och chips men blev inte jätte länge. Jag hade ju en date men officern.....

Kom väl dit runt 9 på kvällen men var hemma först halv 3 måndag morgon..... Ja vad som hände kan ni få fundera på själva men var mycket mysigt....... =)


Idag däremot har det nästan gått i ett. Började dagen med långpromenad med Tassa men det var väldigt kallt ute -12 grader *burr*. Men 1 timma stod vi ut iaf samtidigt var det ju ganska skönt ute för solen sken. Dino fick en lugn promenad efter det på 20 min. Kom hem hundarna fick lite frukost. Jag sätter mig framför burken Tassa kommer och lägger sig i soffan inge konstigt alls.... Har lite musik på men börjar höra konstigt ljud i bakgrunden det lixom lät flapp flapp gång på gång. Så smyger mig ut i köket och hittar Dino med huvudet i foder tunnan han hade lärt sig att få upp locket.

Så nej Dino ska inte ha valpar han var bara hungrig..... och detta kort är taget på eftermiddagen.



Tassa framför ugnen det stod ju god lasange där ju.





och så här blev resultatet

MMMMMmmums

Ha en skön kväll.... nu ska jag gå och äta....

1 kommentar:

Cilla sa...

Vad hungrig jag blev när jag såg det där...