tisdag 6 januari 2009

Trötta odjur.....

Ojoj min dag började inte bra alls trodde min dator gett upp för tid och evighet. Skulle starta upp den imorse men skärmen var helt svart med texten: operating system not found. Hoppsan...... Inget hände vad jag än gjorde/tryckte på.... Beslutade mig för att gå på lång promenad istället. Med Tassa på drygt 1 timma sen ut med Dino 30 min. Kommer tebax och misshandlar ON/OFF knappen igen men då var den duktig och stängde av sig dum burken..... Väntade ett tag och försölte starta den igen och det funkade.... Jippie.....
Resten av dan har jag typ tillbringat i soffan med odjuren men det var lite trångt Tassa hade jag som huvudkudde och Dino var benstöd...

Tassa bakom kuddarna jag lutade mig emot. Hon hade jätte mysigt lilla flickan.




Och Dino sov så här hårt......

Ibland behöver även dom få en lugn dag....

Kramizzar från oss

1 kommentar:

Cilla sa...

Datorer kan vara riktigt jävliga ibland... usch och fy för dom då...