onsdag 28 januari 2009

Varför ska allt gå emot en för....?????

Idag kommer jag äntligen till jobbet efter att ha varit sjuk allt gick bra rullade på några timmar. Sen kom chefen och ropade jag skulle infinna mig på hans kontor omedelbums. Jaha vad har jag nu gjort är ju faktiskt första tanken.Kommer dit och möter 3 till som har blivit inkallade. Det var vi 4 som har blivit varslade på våran avdelning och vi skulle då sluta i slutet på mars enligt varslet. Men idag får vi då reda på att vi får gå hem redan på fredag när vi slutar för dagen. Dock med full betalning till slutet på mars. Jaha så kul blev den dagen.

Ringer storasyster när jag kommer ut från jobbet för att höra hur läget är. När hon svarar får man reda på att hon är inlagd på sjukan för hon har visst onormalt ont sedan operationen i måndags. Jävla skit en gång till med andra ord.

Och imorgon kommer några och tittar på Dino han ska omplaceras. Snacka om att det är mycket just nu.

Åkte iaf iväg på Wp träningen i Örebro men lånade ut min sele idag till en ny tjej med en rottis hane. det var nog ganska tur för jag var är på lite fel humör för detta egentligen så mina fick en promenad och sedan titta på när dom andra drog vagn. Lite bilder från det kommer nedan.
James framför vagnen


Bosse Bullterrier visar att han oxå kan


En ny vovve tror den kallades Diablo


Bosse Bullterrier blev linslus och clown


En nykomling till som jag inte kan namnet på =)


Tror att denna nykomling oxå hette Diablo




Emma och Zelma visade hur det skulle gå till



Detta får räcka för ikväll för nu ska jag kasta mig i sängen först kanske odjuren vill ha mat dock.... Natti natti till alla

Inga kommentarer: