lördag 24 januari 2009

Allt möjligt

Var ett tag sedan jag skrev här men har lixom haft fullt upp med hundar jobb och både det ena och andra.
Men jag kan gladeligen berätta att jag var på arbetsintervju i tisdags. Visserligen som TM-säljare åt 3. Men ett jobb måste jag ju ha har ju blivit varslad från det braiga jag har så bara att leta för fullt. Men det är inte lätt att hitta nästan allt kräver special kompetens som jag självklart inte har och resten slås alla andra om. Men en intervju är ju bättre än inget speciellt när dom har haft över 80 sökande och ska bara anställa 2 och dom plockade ut drygt 20 för intervju. Så nu väntar man på svar. vi får se hur det går med andra ord.
Uppdatering kommer när jag vet mer...

Men när jag var på jobbet i onsdags blev jag sjuk men envis som man är jobbade man hela kvällen ändå. Inte smart alls vaknade kl 06.00 på torsdag morgon med värk i höfter, knän och fötter jag kunde knappt ta mig upp ur sängen var bland det värsta jag vart med om. Tack för alla vänner som har hjälpt mig under dessa dagar. Maria som gått på promenad med Dino både torsdag och fredag morgon efter att hon vaknat och tagit hand om sina hundar. Samt att hon har åkt till apoteket och handlat medicin åt mig när det började sina i förråden. Sen Jessica som har hjälpt mig fylla på kylskåpet och varit i väg och handlat men även stora syster som har tagit hand om Tassa från fredag e.m och jag ska hämta henne på söndag kväll. TACK det är det enda jag kan säga ni är otroliga. För jag har vart riktigt dålig nästan 40 graders feber och ont överallt. det finns nog inte bättre vänner och familj.
Men nu kommer bild bevis på officeren dessutom i uniform *dregel* det är så sexigt

Kläderna ska ju på efter dom har varit av.....



Lite dryg måste man få vara i uniform

Sorry tjejer resten av bilderna håller jag för mig själv.......

Jag har en svaghet och det är just killar i uniform mmm det är så snyggt något man lixom inte kan få nog av.......... Jag ska försöka våldgästa han på skolan någongång då ska jag bara sitta på en parkbänk och dregla.... kommer vara uniformerade män/killar så långt ögat kan nå....... Nån som vill hänga med???? *S*

Dessutom denna härliga lördag kväll unnade jag mig lite sushi från East West i Örebro tillsammans med några glas vin.... Kan nästan inte bli bättre.....

detta får bli allt för i natt

Kram till er alla

Inga kommentarer: