lördag 10 januari 2009

Killar och träning för hela slanten

Jag blir halft galen ibland officern gjorde äntligen slut med sin tjej i lördags och jag var där söndag kväll vi pratade jätte mycket då så det var lugnt men mitt i allt häver han ur: "då har man ingen date till militärbalen". och byter sedan ämne helt. ÅÅÅ vad f*n menade han med det. Var det bara det han menade och inget annat eller i andra ord: har du lust att följa med? Jag har då iaf ingen anning den som har kan ju höra av sig.

Träffade han igår oxå.... bara en stund på natten och han kommer nog hit ikväll......
MEN igår när jag var ute med odjuren på kvälls rastning uppe vid skolan där jag lät dom vara lösa där det är inhängnat kommer det en snygging med 2 portugiser. Han stannr till vi snackade en stund och kommer innnanför staketet istället så alla hundar får hälsa och leka en stund. Inge konstigt alls. Men när vi skils åt säger han "hoppas vi ses här igen". Det skulle jag ju inte ha något emot kan jag säga men jag vet inte ens vad killen heter.... spännande =).

Har vart på WP träning för första gången nu på länge hade dock bara Tassa med hon var jätte duktig idag. Drog tungt och länge. Samt fick tebax min sele och kedjor som har varit utlånade en tid. Så när vi kom hem fick även Dino dra en kort sväng men det märktes att han har tagit det lugnt en längre tid för nu ligger dom helt utslagna i soffan bägge två.

Sen kommer den stora frågan... Vad är bäst att vara i ett förhållande eller fortsätta vara singel?

Blir mycket huvudbry här ibland det kan jag lova

Inga kommentarer: