torsdag 29 januari 2009

Bergochdalbana.....

Varför kan mitt liv inte bara få rulla på i lugn takt någongång???? Kan någon vara snäll att svara på den frågan åt mig.

Stora syrran ligger kvar på sjukan dom vet fortfarande inte riktigt varför hon har så ont efter operationen. *suck* stackars Ullis. Är en anningens orolig för henne kan jag lova.

Dom som skulle komma och titta på Dino idag kom inte dom har fått ett erbjudande att ta en av deras kompisars hundar. En dalmatin tik och dom har tackat ja till det. Jaja så kan det vara.

Dels det och sen så är det sista dagen på jobbet imorgon *snyft* guud vad jag kommer sakna alla detta är hemskt.

Dessutom har denna dumburk krånglat sista tiden och det verkar som den vill komma till en doktor *jippie* precis vad min ekonomi vill just nu.

Nedan kommer även lite bilder på min första hund Gucci hon är tyvärr inte i livet idag. Hon blev drygt 2 år gammal men jag saknar henne varje dag. Och jag får vara nöjd det nästan 1½ året jag fick med henne. Men nu vilar hon på de evigt gröna ängarna utan smärta och tråkigheter.



Hon var vacker det kan jag lova.

Lite sorglig och tråkig blogg idag men sånt är mitt humör just nu så då blir det lika dant här.

Kram till er

Inga kommentarer: