måndag 12 januari 2009

Lite dåligt....

Förlåt jag har på sista tiden inte lagt in några bilder och dessutom har det vart lite hipp som happ med bloggandet oxå -skärpning på mej nu......

Idag har inte mycket hänt självklart jobbat sedan kastade jag mig hem hämtade vovvarna och åkte till Schenker (j***a åkeri). Beställde foder för mer än 1 vecka sedan och det hade inte kommit än ringde leverantören i fredags men han hade inte sändnings nummret tillgängligt då så var bara att vänta tills idag. Får iaf tag på det och gör en sökning på vart grejorna är på schenkers hemsida. Då har sakerna varit i Örebro sedan onsdag men med feladress. Varpå herr åkare då inte hittade inge konstigt med det men Schenker har inte hört av sig till varken mig eller min leverantör...... Lite frustrerad bara men nu har Bosse Bullterrier och Stige fått mat hem äntligen. Tur att Malin och Jonas är så bra....

Ska ta lite kort imorgon på promenaden då får ni se odjuren igen

Kram till alla

Inga kommentarer: