torsdag 15 januari 2009

Sova vad är det???

Hej alla glad nu kan jag säga att jag börjar bli lite trött på mig själv. Har inte sovit nästan något sedan natten till måndagen jag har blivit klarvaken så fort jag lagt mig i sängen. Så i morse då chokade jag nog tillochmed hundarna låg vaken och tittade till på klockan då var hon halv 2 på natten låg och vände och vred på mig till klockan var 04.30 då gick jag upp klädde på mig ordentligt var ganska kallt ute täckade hundarna och gick på lång promenad. Vi var ute drygt 1 timma. Vi gick till dagiset en bit bort jag släppte dom där så dom busade runt och vi kastade boll i massor dom hade så roligt.


Dino i mörkret med reflex väst



Dino vill ha bollen jag håller i


Tassa tyckte hon skulle lära sig flyga

En liten stund kunde båda sitta still samtidigt

Så nu kom det lite info om vad jag gör konstiga tider på dygnet.... Vi får se hur länge min skalle orkar med detta börjar bli lite jobbigt kan jag säga.

Godnatt då till alla nu ska jag snart lägga mig i sängen iallafall.....

Inga kommentarer: