måndag 19 januari 2009

Massor att göra sista tiden....

Har under de senaste dagarna haft fullt upp därför blir det en mass uppdatering nu.

Fredag:
Konstig dag kan jag lova självklart sov jag nästan inget och gick upp 04.30 idag igen. Dessa sömnlösa nätter och tidiga mornar börjar göra att man känner sig lite konstig i knoppen. Man hänger lixom inte med på allt. Så hela dagen på jobbet vart väldigt konstig Tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv. =) Men Sara tyckte väl inte allt var jätte kul kanske hon blev mobbnings objekt för dagen. Bl.a hamnade hon i stora pallen som är full med bubbel plast (sånt man packar in ömtåligt gods med) hon såg ut ungefär som en strandad säl. Vi skratta ganska bra åt henne kan jag lova. Dock dålig bild tagen med mobilen.





Så här tillbringades fredag kvällen. Lite vin och trevligt sällskap.


Lördag:

Hälsade på hos Kennel Anbardiz som förder upp Amstaff och Rottis. Var mycket spännande och vilka fina hundar. Men det som imponerade på mig mest var psyket. Lugna, glada och väldigt mysiga hundar. Tack Jessica för att jag fick komma och hälsa på.

Anja en ny tik som dom hade haft hemma knappt 1 vecka. Helmysig enligt mig.


Vackra Anja igen.


Winnie en jätte fin tik.


Söndag:

Först långpromenad sedan en snabb dusch och göra sig iordning. På med överdrags kläder och sedan iväg på agility träning med Tassa. Gick riktigt bra hon börjar bli jätte duktig dock gör ju jag en del tabbar kan man lugnt säga. Kameran ska med nästa gång. Kasta sig hem och av med överdrags kläderna, hämta mormor och iväg på kallas till storasyster som fyllt år Grattis Ullis i efterskott. Så blev igen tid kvar denna helgen heller.

Idag måndag händer inte mycket ska snart ta ett bad. Hundarna har fått långpromenad. Det är vad som händer idag. Samt jobb då senare i em.

Ha det allihopa


1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj! Är det inte härligt att ha mycket å göra? Men du kanske gör lite för mycket. Konstigt att du inte sover. Tips! Ta en åksjuketablett eller allergimedicin innan du lägger dig. Kan funka, säger en sjuksköterska, som vet. Ha det så bra och sluta stressa!
KRAM MALIN